nurannee- Tecrübelilere soruyorum. Spinal mi genel anestezili sezeryan mı??? Olumlu olumsuz yönlerini yazarsanız çok sevinirim. Karar vermekte çok zorlanıyorum. İlk doğumum makat gelişten dolayı mecburi sezeryan olacağım
Didoun nurannee- ilk bebeğimi spinal sezaryan ile kucağıma aldım. Hayata geldiği ilk anlara tanık olmak, ağlaması, teninize değdiği an sakinlesmesi, o anki duygular anılar bence yaşanmalı. Normal doğum hissi farklıdır tabi ama sezeryanla da bu kadar 😅
motherofcats nurannee- spinal tabi ki bebeğinizin ilk ağlamasını duymak ve ilk doğduğu anda temas etmek daha güzel
benimmdunyamm nurannee- spinal iyi ama o igne doğumdan sonra bana çok bel ağrısı yaptı doktora gidecegim sanırım
Minigim38 nurannee- ben genel oldum yarım saat sürmüş doğumum. Hafif ayilmaya yakın karnım ağrıyor diye sayıklayarak uyanmışım. Sonra ağrı kesici vurulunca ağrım azaldı, ilk ayaga kalkarken ne kadar dik kalkarsaniz sonraki yuruyuslerinizde o kadar kolay oluyor ve ağrınız azalıyor desteksiz yürüyebiliyorsunuz. 1 hafta kadar dikislerimin başında ve sonunda yanma oldu ama ağrı kesici hap ve krem yazıyorlar hemen geçiriyor. Bide kabız olmamanız için surup yazıyorlar rahatlatıyor. Başka aklımıza takılan varsa sorabilirsiniz
nurannee- Minigim38 ben panik yaparım diye düşündüğüm için tamamen uyumak istiyorum. Ama çok kararsızım doktorumda kendisi genelle doğum yapmış onu öneriyor. Herkes kaldıramıyor diyor. Kafam çok karışık
gamzosgamzos nurannee- iki dogumumda spinal anestezi ile gerçekleşti çok memnun kaldım çok şükür çok güzel geçti doğumlarim anesteziye bağlı bel ağrısı kalmadı
Cubukmakarna Bende genel oldum. Spinali doktoruma sormuştum tabiki baskı hissedersin dedi ve ben o cümleyle direk kafam sildim. Çocuk benim çocuğum hep görürüm dedim:) genel oldum ve cok rahat gecti. Uyandgmda hic agrim yoktu. Hic hemde. Sadece usume vardi. Oda bebegi gorunce bi anda gecti mucizeydi resmen. 20 gun sonra yine genel olacagim. Insallah aynisi olur.