Selam bugün mono di kızlarla randevumuz vardı. Birinin kilosu 1395 g diğeri 1560 g olmuşlar. her şey yolunda görünüyor dedi perinatolog çok şükür. Biri biraz daha ufak pozisyonlarından ötürü birinin kafası diğerinin karnının üstündeymiş bu yüzden 36+ da alınabilir dedi. İçim oldukça rahatladı,biraz küçük geldiler ama doktor yolunda olmayan bi şey yok dedi bana yeter☺️