Bsraaa94 belki alakasız olacak ama ben tüp bebek sürecindeyken yumurtalarım 18-19 mm olunca çatlatma iğnesi verdiler 1,5-2 gün sonra da yumurtalarım toplandı. Normalde nasıl olmalı bilmiyorum ama bence iyi bir büyüklük mutlaka değerlendirin önümüzdeki bir kaç günü. Zaten sperm rahim içinde 5 güne kadar yaşayabiliyor.