tubacadircier Cinsiyetimizi 13+0 itibariyle öğrendik arkadaşlar burda herkes kız dedi ama kimse bilemedi bilemeyen herkese teşekkürler aslan parçası oğlum geliyor🥹❤️
Ayinn Tebrik ederim sağlıkla gelsin inşaAllah, Bende bugün ögrendim 13 haftalık %90 erkek dedi banada 🤗
Bir_tirtilannesi tubacadircier oyyy hayırlısı olsun sağlıkla gelsin küçük prens 😇 banada burda kaç kişi erkek dedi kızım oluyor 🤭
tubacadircier aysegul_46 özele gidiyosanız eğer öğrenirsiniz bence ama vişne suyu çikolata yeme meselesine katılıyorum çok hareketliydi bebek
Yaseminztrkzcan tubacadircier hayırlı olsun sağ Salim doğsun inşallah darısı bana olsun 12+2 günlük bebişim bir kızım var bir de oğlum olursa yeterli benim için iki duyguyu da tatmayi nasip etsin rabbim herkese inşallah 🥰