selinsmother evet önde çıkmış gramı da dikkat etmek lazım cunku şimdilik gram diye geciyo ama ilerdeki haftalarda kilo olarak ilerde olur doğum şekliniz belli mi bilmiyorum normal de zor oluyo sezaryense problem olmaz ama bu seferde vucud çok deforme oluyor ☺️