Pervinsahin benimde her an olabilir oyuzden hangi doktor rast gelirse ona randevu alıyorum çünkü doğumda nöbetçi olan doktor doğum yaptıracak ve her hafta gitmem gerek hastaneye canım kime randevu alırsam gidiyorum kendi doktorum u bulamıyorum randevude