Sirine34 kabızlık sorunu gibi. Ilık süt, kayısı, ayakları sıcak tutmak gibi şeyler deneyebilirsiniz. Ben gebelik öncesi kronik sancı çeken bir insanım. Gebelikte olmadı neyse ki. Süt beni ishal yapıyor o da sancı yapıyor ama hiç değilse şu dönemde kabız olmaz basur gibi problemler yaşamazsınız. Doktora görünün yine de.