Melekk_1 Kızlar gecen cuma kontrolüm vardı bebeğin sırtı dönüktü bugün yine gittim yine göremedik :) cinsiyet kız bebeğimin. 22+2 olduk bu arada. Çikolata yiyin diyorlar doğru mı sizce ?☺️
Denizahsen Melekk_1 evet bizde cinsiyeti öğrenmeye gittiğimizde sırtı dönüktü doktor çikalola ve gazlı içecekler içip 10 dk yürüyün oturmadan dinlenmeden ultrasona alacağım dedi ve gerçekten de işe yaradı 🥰
Ezgikrkl Melekk_1 Detaylı yapan doktor demişdi bitter çikolatada daha iyi yüzünü gösteriyormuş ben öyle yapmıştım gerçekten de çikolata işe yarıyor ☺️
Melekk_1 Ezgikrkl bende deneyim yA :) inatcı kızım göstermiyor yüzünü merak ediyoruz bizde normal olarak 🥹 saglıkla gelsin bebişlerimiz