Kızlar, benim bu ikinci hamileliğim. Bir kızım var, önce onda olan belirtilerimi yazayım. Bulantım çoktu, kusuyordum, hep tatlı yiyordum, çin takvimine göre erkekti rus takviminw göre kız. Şimdi 12 haftalık hamileliğimdeki belirtilere gelirsek; midem yine bulandı ama kusmadım, çin takvimine göre erkek, rus takvimine göre erkekti, yüzük testi yaptık erkek, burda keseden tahminde bulunanlar oldu erkek denildi, yıldızname baktırdık orda da erkekti, yine tatlı şeyler yiyordum. Velhasıl hep bi erkek beklentisi vardı. Bugün ikili taramam vardı bir de ne göreyim bacak arasına geçti doktor dümdüzdü inanmak istemedim. Kız mı cidden diyorum evet dedi doktor bacak arası bomboş yakınlaştı evet kız bebişti. Kendimi erkek diye o kadar inandırmışım ki daha doğrusu çevrem inandırmıştı. Şok oldum tabi ama bi yandan da sevindim bi rahatladım meğer içten içe kız istiyormuşum. Çünkü kızım çok istiyordu bir kız kardeş, onun gönlüne göre oldu. Yani çin takvimiymiş keseden cinsiyet anlamaymış hepsi tırt 😀