NurTpl Bende bu sebep yüzünden zor bir hamilelik geçirdim renkli ult. Dediler o an hastane sanki ayagımın altından kaydı geçti. Ama öok şükür doğum yaptım. Oglum 4 aylık oldu bile doğduktan sonra böbrege sindigrafi yaptılar evet 1 böbrek işlevsiz ve çalışmıyor kan idrar verdik cok şükür rabbime temiz cıktı. Doktorumuz korkulcak bişey olmadığını bu sekılde yaşayan onlarca insan olduğunu soyledi sadece paketli yiyeceklerden uzak durun dedi mümkün olduğunca da tuz kısıtlayn onun dısında bir sey yok. Çok şükür ki oğlum dopdugundan buyana 1 kerr bile ilaç kullanmak zorunda kalmadı gaz ilacına bile gerek kalmadı. Allah herseyi kararlıyor. Sakın kendiniizi üzmeyin. Ben bu yüzden hamileliğimi kendime zehir ettim. Hamileliğinizin tadını cıkarın. Evet kimse istemez cocugunun sacının teli incinmesin ama bu da Allah tan rabbim bu sekılde yaratmıs vardır bi bildiği inşallah saglıkla kucağınıza alırsınız. Ben bu sayfyı hamileyken cok takıp ediodum içime su serpecek bişeyler duymaya ihtiyacım vardı yasamıs annelerden korkmayın ve bebeğiniz doğduğunda en güzel milad oluyorlar Saglıkla kalın.