Yuestun Kızlar yazmıstım agrım var diye, sezeryan dogumla yavrum dünyaya geldi😍😍 Henüz göremedim ayaklandıgımda görmeye gidicem🙏🏻 İyiymiş çok şükür 🙏🏻 Doğum hikayemi de toparlanınca paylasıcam sizlerle💗💗
Selcukmine Kilosu nasıl canım bi sıkıntısı yoktur inşallah allah tez zamanda eline getirsin analı babalı büyütsün 🙏🙏🙏