Kizlar sizlere de sormak istiyorum esimle.arqmda kan uyusmazligi var tam olarak 28+3 gunluk bebegim dr bana sali gunune randevu verdi kan uyusmalik ignesini olmak icin ama bu seferde 29+1 gunluk oluyo cocugum ne yapsam karar veremedim ben ozele gidiyorum devlette yaptirmak istedim bunu bunda da oyle dediler bana napcam bilmiyorum