Adetim 5 gün geçti 5 gündür üç dört tane idrarla erken gebelik testi yaptım negatif çıktı doktora gidip kan versem mi beklesem mi geç döllenme olabilirmi acaba aranızda adeti geçip test yapan ve negatif çıkan sonradan hamile olduğunu ogrenenler varmı????🤗