Slaedz Kızlar 26 haftalık gebeyim hep sağ ve sola yatmaya özen gösteririm ama bi kaç gecedir uykumda sırt üstü yattığımı fark ettim hemen dönüyorum ama düz yatmak beni rahatsız etmiyo aksine daha iyi hissediyorum bir zararı olur mu ?
AyFa1608 Slaedz sırt üstü kan akışı azalır tansiyon düşer flan diyolar ama bende sırt üstü daha rahatım sanki 🥲 25-0im.
nicolenico Slaedz sağa da sola da yatıyorum. 31+5im. Sırt üstü de yatıyorum. Arada ben de 3 4 kez horlayıp susuyormuşum. Eşim sürekli kameraya almaya çalışıyormuş ama olmuyormuş. 🤣
mrv_elvn_ Slaedz ay ben sırt üstü hiç yatamiyorum hemen nefesim kesiliyor sağa sola yatmaktan ağrılarım oluyor sabaha kadar 😒
Yagmurrr98 Slaedz Sırt üstü bende yatmak istiyorum ama maalesef biraz kendimi dinledirip genelde soluma bazen sağıma uyuyorum 🥲🥲
AyFa1608 Slaedz kesintisiz😅 sırt üstü yatınca horluyormuşum🤦 eşime kızıyodum bazen uyandırıyordum horlama uyuyamıyorum diye bugün sabah sende baya güzel horluyormuşsun haa diyor 🤣
Slaedz AyFa1608 yok bende horlama da 😅 uykuya dalarken ses çıkarıyorum bu sese ben bile uyanıyorum adama ne diyim🤣🤣
Fundasahin29 mrv_elvn_ Dakika başı pozisyon değişiktire değiştire bi hal oldum Allahım nasip ederse pazartesi evladıma kavuşacağım ❤️
mrv_elvn_ Fundasahin29 bende sürekli öyleyim yaa deliksiz uyku uyuyamıyorum maşallah az kalmış sizin rabbim kolay doğum nasip etsin bizim var daha inşallah doğuma kadar idare ederim artık 🥰