Rumuz123456 Kızlar arkadaşım doğum yaptı bu hastanede bugün , şarjı bitti sanırım ulaşamıyorum gitsem ziyaretçi alırlar mı acaba? Odasını falan söylerler mi
annekuzusu_ Rumuz123456 görüş saatine denk gelirsen alırlar belki canım ama.normel de sadece refakatci aliniyor devletlerde başka kimseyi bırakmıyorlar babayi bile görüş saatlerinde kısa bi sure
Busrakrq19 Rumuz123456 Canım 12 ile 8 saatleri arası 2 kişi ziyaretçi hakkı var yarım saat durabilir 1 kişi içeride
Rumuz123456 annekuzusu_ hadi ya, ben eşim işten gelince giderim diye düşünmüştüm bana bayağı uzak çünkü tek gidemem. O zaman biraz zor teşekkür ederim
annekuzusu_ Rumuz123456 rica ederim canım ama evet benimde arkadaşım orda doğum yaptı o da soylemisti sadece saatlerinde birileri girebilirmis başka türlü zor