Kızlar çok kararsızım eşim ile bir türlü isim bulamadık bu kadar üstünde durmamız normal mi bilmiyorum ama bence çok önemli bir şey olduğunu düşünüyorum,ebediyen taşıyacak bir isim var sonuçta ortada. Sizinde kız çocuk için isim önerilerinizi almak istedim 🥰