emine568 6.haftada bir başladı bulantılarım, 16.haftaya kadar aralıksız sürdü. Neredeyse hergün kustum, kusmadıgım günler çok nadirdir. Üç kilo verdim bu dönemde, doğru düzgün beslenemedim hiçbir şey iyi gelmedi mecbur prilam bulantı hapıyla idare ettim onun bile işe yaramadığı zamanlar oldu. Tam rahatladım derken, 4.-5. ayda rahat ettim derken 6 aydan sonra mide yanmaları başladı bu sefer 🥲 doğuma iki hafta var hala haftada bir şişe gaviscon bitiriyorum, uykular haram, hala ara ara kusturuyor, önerilen herrrr şeyi denedim asla işe yaramıyor. Allah beterinden korusun ama zor bir hamilelik geçirdim, sağlıkla kucağıma alayım kızımı başka bir şey istemiyorum 🤲🏼🙏🏻