Ireem20 Alyailk 37+6 da kontrol sirasinda sancim ve acilmam olduğu ortaya cikmişti hemen yatis yapildi ve dogum yapmistim 😋
Huseminannesi Alyailk canm benim ilk hamileligimde normal dogumuma 4 gün kala sezeryan oldum catı darlıgından ve ikinciye hamileyim ikincide oglan ve ne zaman dogacanı bu sefer doktorumla konsacagz gününü