Aycha Sahnedekimadam Özel muayene randevusu alıp, asistanla birlikte muayene yapılması biraz rahatsız edici gibi, jinekolojik muayene bir çok kadın için zaten çok zor, çekinilen bir durum. Özlem Hanım’ı düşüneyim. Teşekkür ederim.
Sahnedekimadam Aycha Bekarım diye alttan muayene edemediği için makattan yapmıştı doktor kendisi zaten erkek , asistanlar kadındı.Ama olmasa bile sağlığım söz konusuyken günde 100 tane vajina gören kadın/erkekten çekinmem .. çekinmemek gerekir diye düşünüyorum
Aycha Sahnedekimadam Orası öyle tabii ki ama hem yetiştiriliş tarzımız hem kişiliğimiz nedeniyle jinekolojik muayene bulunduğumuz coğrafyada bir çok kadın için çok sıkıntılı, maalesef. Özlem Hanım da, bekar olduğunuz için makattan mı muayene yapmıştı? Teşekkürler.
AdinsMom Selinoloji ben mecburiyetten zeynep kamile gidicem medipolde doğum yapıcam ama şuan eşim çalışmıyor it gibi davranıyolar ama mecburum maalesef çık can sıkıcı daha ulaşılabilir fiyatlar yapmak bu kadar zor değil onu geçtim ayda bir zam geliyo cidden ben hakkımı helal etmiyorum hastane beden etkilenip de zam yapıyo hadi sebzeciler mazottan yağışdan etkileniyo zam yapıyo kasaplar hayvan yemleri pahalı diye etkilenip zam yapıyo ama yani allah için sen hastanesin ya nasıl neye göre her ay zam yaparsın😡😭
AdinsMom Semilk05 hangi doktora gidiyosunuz acaba ben hiç memnun değilim köpek gibi davranıyolar yüzünü bike göstermiyo doktorlar bebeğimin
Semilk05 AdinsMom aaa cidden mi Eralp bulutlara alıyorum ben ama acilde de muayene oluyorum haftam yakın olduğu için kalp atışına varana kadar gösteriyorlar
Misraaaaaaa Ağrı’da da 500 çivisi çıkmış kliniklerin özellerin maşallah. Ağrı da başka şansımız olmadığı için gidiyoruz. Eşimin görevi sebebiyle buradayız ama batıdan pahalı malesef
Merveee_56 esiaks yaa bende ocaktan önce 400 oluyordum ocakta 600 ödemeye başladım benimde Özel klinik ve hastanelerle anlaşması var doğumun fiyatı nasıl olucak bilmiyorum senin bir bilgin var mı hem doktora hem hastaneye ödeme yapicakmisiz doğru mu
AdinsMom Semilk05 kalp atışını bile dinletmiyolar yüzünü göstermiyolar kalp git diyolar çok kötü muamele gördüm çok soğudum ama özele de maddiyatımız yetmiyor şuan muayene ücretleri çok arttı
usenmedimyaptimbirvelet Hanımlar konudan bağımsız soru sormak istiyorum hiç nstye girmeden doğum yapan var mı ?
Semilk05 AdinsMom evet bende özele gittim 6-7 aya kadar ama olacağı yok cidden bi doğum kaç milyar muayene 200 le başlamıştım aldı başını gitti gitmiyorum daha