Tugcesena Arkadaşlar bu haftalarda bel ağrısı yaşayan var mı? Ara sıra oluyordu dinlenince geçiyodu bugün ağdaya gittim geldim duş aldım. Şimdi çok ağrım var. Bir saat kadar uyudum o süreçte hafiflemiş ama ayağa kalkınca yine başladı. Normal mi sizce
Nhlhmz11 Tugcesena benim 24 haftada başladı şuan 31+1 deyim hala geçmedi ve katlanarak arttı , yüzüyorum o iyi geliyor , birde at kestanesi balsami var eşim hergun belime masaj yapıyor yoksa uyku da haram oldu.
serpil1baby Tugcesena idrar yolu enfeksiyonuda bazen bel ağrısı şiddetli yapar enfeksiyona baktırın. Eğer yoksa enfeksiyon magnezyum desteğiyle biraz olsun hafifliyor.
Papatyarslan Tugcesena 27 haftalığım bende ara ara olup geçiyordu şuan baya sürdü bacağıma bile yayılıyor ağrı doktorum sıcak su torbası koyabilirsin dedi bi deneyin isterseniz magnezyumda kullanıyorum bu arada
Tugcesena Elvancn evet kullanıyorum her sabah alıyorum yaklaşık bir aydır. Ay öyleyse korkmayayım değil mi ya
Elvancn Tugcesena şuan ben ağrısı çekiyorum doktorm bugün muayene olduk sordum normal dedi 🥴korkmayın bence ben bazen günde 3 defa içiyorum mangezyum ağrılarım azalsın diye
Elvancn Nhlhmz11 bel derken kuyruk sokumudan belim ortasına doğru ağrı var sizin ki de öyle mi krem mi at kestanesi balsam mi trenyol da var mı ağrım çok var
Nhlhmz11 Tugcesena su kırmızı krem olanı değil ama yeşilli var, balsam yazıyor üzerinde o iyi 🤗 öteki yakıcı doktor onermedi
Nhlhmz11 Elvancn evet tam kuyruk sokumu kemiğinden başlıyor yukarı doğru , şimdi birde bebek sikistiriyor kaburgalarımi mahvoldu, trendyolda da vardır
Nhlhmz11 Ftmsn ben sordum doktorlara araştırdım , balsam i bişe yapmıyor , at kestanesi kremi var birde i sıkıntılı onerilmeyen o , balsam rahatlatıyor
Tugcesena Papatyarslan çok teşekkür ederim sıcak su torbası da sıkıntı olmaz değil mi hani sıcak suyla duş almayın flan da diyorlar ya o bakımdan sordum damarları genişletir flan