Sbahcivanlarr valla benim hep buzluğumda börek oluyor. Misafir geldiğinde sararken her seferinde fazla fazla sarıp atmıştım dolaba. Buzluk böreği var fazla fazla. Bir de tatlı tuzlu kurabiye var.
Ben özellikle misafirler için hazırlık yapılmasına karşıyım valla. Kimse kusura bakmayın bana gelen hayırlı olsun geliyor yemeye içmeye gelen de ayıp eder. Çay kahve koyarım buzlukta bişey olmasa bile pastaneden kurabiye alırım yeter. Ben daha çok kendim için hazırlık yaptım.
Karnabahar , kereviz, brokoli koydum
Bol bol kuru fasulye ve nohut başladım koydum
Patlıcan kızarttım koydum karnıyarıklık
Taze fasulye var yazdan
Kavurma yaptım etli yemek için
Tavuk başladım haşlamadan önce kemikleri sıyırdım etten, suyunu buz kalıplarına koydum yemeklere koymaya, kemikleri de poşetleyip koydum tavuk suyu çorba yaparım diye
Kapya biber yeşil biber doğradım hem jülyen hem yemeklik
Ispanak haşladım koydum, pırasa doğradım hem graten hem börek için ince ince hem de yemek için kalın kalın
Bunların amacı da yemek yaparken pratiklik olsun diye