Nuross Kızlar 13+4 günlük hamileyim hamileliğimin başından beridir zaten akıntılarım oluyordu ama bu haftalardan sonra da olmaya devam edince korktum bebeğin suyu falan mı diye ama hep akıntım oluyordu zaten
Momtheangel Nuross seninde aynıyız cnm bende 13+4 ☺️ evet bazen akıntı çok oluyorum su gibi de bi anda iniyo ama suyu değildir diye düşünüyorum
Nuross Momtheangel benimde aynı şekilde genelde ayakta çok fazla durduğum da ve sabah öğlen saatlerinde oluyor bir yerde okudum bende korktum açıkçası