Nazlican46 herkese değil işlemi yapan ebeye sormanız gerekmiyor muydu? Sana yat uzan dediğinde bile neden ne yapacaksınız demen gerekmiyor muydu? İkinci kez yaptığında bari sorsaydın neden yapıyorsun diye. Çünkü işlem için seni bilgilendirmesi gerekiyor. Şöyle bir örnek vereyim kendimden, henüz evli değildim bekarken adet düzensizliği için hastaneye gittim. Kadın doğum doktoru evli misin bekar mi diye sormadan yat bakalım muayeneni yapalım dedi, ben ultrasonla bakacak sandım, eline vajinal ultrason aleti aldı kocaman çubuk. Hemen ne yapıyorsunuz bu ne diye sordum oda vajinal ultrason bakicaz dedi ben bakireyim yalnız dedim doktor üç kez özür diledi. Yani ben orda sizin gibi susup beklesem sormasam, kadın yanlışlıkla bekaretime zarar verecekti. Vücudumuza yapılan işlem hakkında bizim bilinçli ve sorgulayıcı olmamız gerekir bunu söylemek istiyorum. Geçmiş olsun diliyorum böyle kötü bir tecrübe yaşadığınız için de.