Kardelen24 Allah razi olsun canim cok sagol hem korku hem sevinc var icimde ama hep olumlu dusunuorum kalbimi hic bozmuyorum bana ameliyat ol dedi doktor olmadim tupun yakininda yapisiklik var demisti ama ameliyati kendi disinda baska hastanede olmamida istemedi devlet hastanesinde ve bazi hastanelerde daha uygun fiyatlar almistim izin vermedi bende ameliyatdan vazgectim ve umudumu yitirmicem boyle denicem dedim , bir kac doktora gittim ameliyata gerek yok demisti cunku , bu gittiğin hastanede ise 15 bin falandi ameliyat,o yönde biraz korkum var ama icimi hep rahat tutuyorum bir kere asilama yaptirdim tuttu ve dusukle sonuclandi insalllah bu sefer olur ve kucagima almak nasip olur cok sagol bu onerilerin icin harfien herkesin dedigine tek tek uyucam cunku ilk ve cok tecrubesizim daha 🙏