Nazlican46 36 haftadayim erken riskim var heran doğum olabilir sancılarım var normal doğuma engel midir erken doğum olması sezaryene alirlarmi bu yüzden
MaviK Nazlican46 açılman varsa almazlar ama suyun gelmesine rağmen hala açıklık yoksa almak zorunda kalırlar.
ikikedi-birbebek Nazlican46 Erken doğum normal doğuma engel değil annem 7 aya yeni girmisken ablamı 1000 Gr doğurmuş , etrafımda erken doğum yapanlarda normal yaptılar hep 😇 açıklığın olması sancı gelmesi varsa normal doğumada uygunsaniz normal yapabilirsiniz 😇
Yaseminturan_ Nazlican46 29+3 de normal dogum yaptım yani engel değil tabi açılma olmaz annenin tansiyonunu düşer bebeğin kalp atısı yavaşlar o ayrı
SutlacimiYedimmiBen Nazlican46 ilk dogum oldugu icin beklerler biraz acilma icin eger ilerleme olmazsa sezeryana alirlar
2cocuklumoms Suyum evde geldi 1 cm di hastaneye yatış verildiğinde 16 saat sancı çektim ara ara suni taktılar ama normal doğum yaptım :)
Nazlican46 ikikedi-birbebek açıklık erken haftalarda olmuyormuş galiba öyle duymuştum o yüzden korkuyorum açılma için özellikle doktorlar mudahele ediyormu biseyler yapıyorlarmı yoksa biz mi biseyler yapmalıyız
Yaseminturan_ Nazlican46 ay hiçbir şeyyyy yani zaten haftam cok erkendi ama ben çalışıyordum ve çok yürüyordum muhtemelen ondan oldu :/merdiven vs de çıkıyordum ama tamamen her sey yolunda sandıgımdam yoksa acılmam olacagını bilsem asla yapmazdım
ikikedi-birbebek Nazlican46 Haftada 2 cm açıklıkla dogurmayip 38 i tamamlayan hastalarımız oluyordu 😇 veya 1 cm açıklıkla gelip açıklığı hızlıca ilerleyip aynı gün doğum yapanda oluyor 😇 Açıklığı var diye doğuracak diye bı kayde yok açıkçası 🌿 Üstelik 36. Hafta erken gebelik haftası değil 34 ten düşük olan gebelikler erken gebeliktir bebekler illa 40-42. Haftada doğmuyor. 36 ve sonrasında artık sıkıntı olmuyor 🦋
080522_asel Sancım yok sadece ogün 34 hftda duştan sonra ağrım oldu yarım saat sabahı acile gittim 3 gün yatış verdiler serum falan eve geldim işte Nezaman gelirse artık