Sıcak suya çok girdiğim için sancılarım geldi kanamam oldu 36 haftadayim şimdi iyiyim taburcu oldum evdeyim doktor sadece yataktan kalkma dedi ama duşa girmek istiyorum hastanede heryerim kan olmuştu duşa girsem bişey olurmu kendimi çok pis hissediyorum