Sevde- Kızlar bugün kontrole gittiğimde doktor bebeğin eşinin aşağıda olduğunu söyledi. Böyle bi durum yaşayan varmı? Hamileliği sorunsuz geçen normal doğum yapan 🙁 düzelme durumu oluyormu ilerleyen haftalarda
Limonzeytin Sevde- plesenta 24 e kadad yukarıı çıkması beklenir 24 ten sonrada çıkmazsa kesin sezeryan doğum oluyor normal olmuyor biraz riskli hamılelk olıyır dkkt etmek lazım genelde dinlenerek geçrmek gerekiyo doğma kadar. Benm 22 de çkkmştı yukarı progstan kullanmştm.