ardenmom valla canım evimi sürekli temiz tuttuğum için ve sürekli temizlik yaptığım için hiç öyle büyük temizlik yapmicam camlarim falan tertemiz evimdede çok eşya yok sap sade dosedim eşim sürekli yardım ediyo avizeleri falan o siliyo hep kapıları falan çok şükür
Ben tam tersi doğumdan sonra detaylı dip bucak yapmayı düşünüyorum Mart’ta doğum yapicam Allah’ın izniyle Nisan gibi detaylı temizlik yaparım hem bahar temizliği yapmış olurum misss😃😃