kardeleng Merhaba anneler ve anne adayları malum devir tasarruf devri ben de mümkün olduğunca bilinçli bir şekilde alışveriş yapmaya çalışıyorum.Ne zaman beşik muhabbetini açsam tanıdığım tüm anneler benimki yatmadı diyor ben de boşu boşuna o kadar para vermek istemiyorum.Bu ikea’nın meşhur bir yatağı var “MINNEN/LURÖY uzayabilen çocuk karyolası” alıp en küçük kademesinde kendi yatağımla duvar arasına sıkıştırsam nasıl olur sizce?
Nisankzn kardeleng https://www.google.com.tr/search?q=tekzen+melina&tbm=isch&ved=2ahUKEwjAgdn09aTeAhWKGewKHZplCPYQ2-cCegQIABAC&oq=tekzen+melina&gs_l=mobile-gws-wiz-img.12...24128.46405..46687...15.0..1.181.3224.0j20......0....1.......5..0j35i39j0i67j0i13j0i24.IRgI6hPO7bE&ei=sXXTW4DlCIqzsAeay6GwDw&client=ms-android-samsung&biw=360&bih=560&hl=tr#imgrc=afuzVxy8x64AvM
kardeleng Nisankzn büyüyen beşiklere nedense hiç ısınamadım.Aslında anne yanı beşikleri düşünmüştüm en başından beri ağladığı an hemen yanımda olması geceleri emzirme kolaylığı olması bakımından ama uzun vadeli kullanamayacağım bir ürün