Normalde yorulunca belim ağrırdı ama bugün çok ağrıyor baktım normalmiş tam bu zamanlar başlıyormuş işteyim bacaklarımın altına tabure koydum biraz iyi geldi yapabileceğim bir şey var mı yürümekte bile çok zorlanıyorum batıyor sağ tarafım :(( bu zamanlar aynı acıyı yaşayan var mı