Svcncmrnz Kızlar 5 ay oldu doğum yapalı geçen ay ilk defa adet oldum bu ay iki gün gecikti korkarak test yaptım negatif çıktı ama hala.neden adet olmuyorm 😦 Allah’ım çok korkuyorum bsy mi var da olmuyorm diye cidden kafayı yicem