Normal doğum için hazırlıklıydım kızlar. Tüm eğitimleri aldım. Nefes , ıkınma egzersizleri dahil olmak üzere 🙈 ama nasip değilmiş. Kızım ters duruşta. Ve hiç düzelmedi. Zaten yüzünü de gösteren biri değil. Gelişimi de birazcık öndeydi :) 38+2 de sezeryan olacağız yani önümüzdeki cuma. Duanızı eksik etmeyin. Ben de doğumda tüm annelere elimden geldiğince dua edeceğim 🙏🏼🙏🏼♥️
Kızım şuan 37 haftalık : 3.265 gram , 51 cm de boyu var