Aysll33 Kzlar ayın 17snde kan vermiştim nagatif çıkmıştı iki adet test yapmstm ondan bı gün önce çok sonradan pozitif çıktı bugün adet günüm kaset test pozitif acaba gebelik varmdr
AyFa1608 Aysll33 geç döllenme olmuş olablir. Sabredebilirsen hafta sonu bekle pazartesi tekrar kan ver inşallah vardır🙂
SaruMerve Aysll33 bende ayın 17 ‘sinde kan verdim negatif çıktı sonrada hiç test felan yapmadım inşallah benimde vardır🤲🏻 bat’ı bekliyorum 28 Ocak
AyFa1608 Aysll33 foruma girince sol üstteki 3 çizgiye tıkla resim yükle var ordan yükle çıkan linki kopyala buraya yapıştır 😀
AyFa1608 Aysll33 neyse olsun bakalım😀 pazartesi tekrar kan ver varsa biraz daha artmış olur daha net öğrenirsin 🙂
SaruMerve Aysll33 mecburi verdim canım ilaç alcaktım ondan yoksa vermezdim inşallah pozitifi görürüz bekliyorum 🤲🏻
ebrarmom08 Aysll33 googleye resim yükle img yazın çıkan siteye tıklayın oraya resimi yükle deyin en alttaki linki buraya yapıstırım 😇
ebrarmom08 Aysll33 bu siteden yükle canm yükleme tamamlanınca resim URL adresi yazanı kopyalayıp direk buraya yapıştır çok basit aslında ☺ https://imgyukle.com/i/JbCl9Y
Aysll33 SaruMerve amin inşallah canım qben iki gün önce kan negatfti bugün idrar pozitif tekrar kan verecm Allahtan ümit kesilmez