kucukkalbimm Kızlar 14.haftanin içindeyim ve göğsümden süt değil tabi ama sivimsi hafif sutumsu kıvamda geliyor bu haftada gelmesi normal mi
Dilk1212 Normal benimki başından beri geliyor ama sıkmayın tetiklemeyin erken doğuma sebebiyet veriyormuş
Elifdamlayildiz Sıkınca oynayınca falan sarı bişey akıyor bende de ama karismamaya çalışıyorum,çoğu hamilelerde oluyormuş sıvı ya da süt gibi bisey
kucukkalbimm Elifdamlayildiz aynen ilk gebeligimdede oldu bu kadar erken miydi hoc hatırlamıyorum ondan telaşlandimmm
Elifdamlayildiz kucukkalbimm benimde ilkinde 20 haftada falan yanlışlıkla farketmistim şimdi 11 haftadayim merak ettim de baktım sarı aktı artık karismiyorum😁
kucukkalbimm Elifdamlayildiz ay çok şükür şanslıyız anne sütü kadar sağlıklı bir şey var mı ❤️ilk bebegimi de 2bucuk yaşa kadar emzirdim Allah bu bebisimede nasip etsin inşallah
Elifdamlayildiz kucukkalbimm inşallah canım benim ilkini kucağıma almak nasip olmadı 22 haftada kaybettim , Rabb’im bunları sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin🥰🤲
kucukkalbimm Elifdamlayildiz ay çok üzüldüm insalah bunu sağlıkla almaya rabbim nasip etsin sana 😘😘😘😘