-Muallime- Kızlar nasipse martta doğumum olacak.Şartlarım el verirse normal doğum düşünüyorum ve ilk doğumum olacak.Normal dogumlarda duyduğuma göre doktorlar girmiyormuş sadece ebeler bulunuyormus.Bu hastanenin ebeleri hakkında bilgisi olan var mı?
_Deniz1 -Muallime- doğuma özelde doktor girmiyor mu muayene olduğun dr girmese bile nöbetçi doktor giriyor diye biliyorum ben
-Muallime- _Deniz1 Eşimin yakını aynı doktora gitmiş doktor doğumda yoktu dedi.Inanin ayrıntısını bilmiyorum başka doktor girer mi girmez mi ama Allah iyi birisine denk getirsin özel devlet fark etmeksizin öyle kötü davrananlar var ki burdan okuyup görüyorum Allah onlara denk getirmesin bizi onların eline bırakmasın 🤲
Kayramomm -Muallime- güncel fiyati doktorunuz veriyor zaten normal doğumda ebe fiyatı daha uygun oluyor