AngelKalkan evet ama 36+4′te doktorum suyun az dedi, bende belki 37. Haftada doğururum korkusu ile, hem suyumu çoğaltmak hemde bebeği kilo aldıracak yiyecekler yedim. Suyu çoğaltmak için Deveci armudu ve havuç yedim ama çok işe yaramadı çünkü doktorum suyun 39. Haftanın suyu gibi dedi ve en fazla 39. Hafataya kadar bekleriz 39′u geçirmeyin dedi.
Kilo alması içinde, Tahin-pekmez-ceviz 3′lüsünü kasede karıştırdım ve 3 gün boyunca bol bol yedim (Gebelik şekerim olmadığı için), muz, yumurta yedim ve bunların kilo aldırdığını düşünüyorum.