Ya benim bir arkadaşıma hep kız kız dediker kızında 2 oğlu vardı kız geliyor diye sevinmişti ,birkaç doktor da hep kız demiş, bir doğdu ki erkek! tüm hazırlıklar tamamdı, yazık kız şok geçirdi resmen. Onun için ben çok inanmıyorum her an herşey olabiliyor 😅