Ayss_ Hllty Hayır alamazsınız aldığınız an çalışabilir raporunuz iptal olur eve doğum raporu sürecine girersiniz. Bbcrrr
Nursemother Hllty 32 den 37 ye kadar çalışabilir raporu almıştım ama 37 den sonra personel.islerine çalışamaz raporunu vermemişim ve bana bu konuda herhangi bi şey söyleyen de olmadı acaba kendi doktorum geriye yönelik çalışma raporu verir mi bı bilginiz var mı acaba .çalışamaz raporum 9 ocaktan itibaren başlamaliymiş .
Bbcrrr Ayss_ hadi yaaa yani boşuna çalışabilir raporu almış olurum öyle olursa diğer haftalar yanar yani dimi of çok kötü bu durum ya gerçekten acıması yok bu devletin hamilelere 🤦🏼♀️
Nursemother doğumdan sonra 8 haftalık iznimiz oluyor ya , 41 de doğurduk diyelim o zaman nasıl olucak ? 8 haftalık iznimiz 7 haftaya mi dusucek bilgisi olan var mı acaba
Hllty Nursemother evet öyle oluyor çok saçma değil mi sana her koşulda 16 hafta veriyor istersen 29da doğur istersen 41 fark etmiyor