prensannesii_
3 gün falan oluyordu ben sadece 1 defa ovulasyon testi kullandım aşırı kasıldım ve stres ettim ondan dolayı bir daha kullanmadım hormon bozukluğum vardı doktora gittim vajinal muayene de bir sıkıntı çıkmadı folik asit , B12 ve d vitamini verdi doktorum 3 ay kullan dedi 3. Ayın içinde hamile olduğumu öğrendim ve hiç beklemediğimiz bir anda eşim o ay göreve gitti sadece 12 gün değerlendirdik oda üst üste değildi hiç takip etmedim yumurtlama vs öylesine yani bence kafadan sildiğimiz an oluyor