Kızlar benim geç döllenme ama değerlerim öok hızlı yükseliyor ilk öğrendiğimde 65ti 2 gün sonra 340lara çıktı 2 gün sonra 900lere çıktı normalde 6 hafta 6 günlük olması lazım ama doktor geç döllenme 5 hafta 3 günlük dedi değerlerimde çok hızlı yükseliyor bebişim haftasını yakalarsa cinsiyeti erken öğrenir miyim sizce