Mamaaa açlık sınırı 90 tokluk sınırı 140, bende açlık çıkmıştı en yüksek 97yi görüyordum. Özel hastaneye gittiğim için doktor hemen insülin başladı biraz kilom var diye, ama 4 aya yediklerime dikkat ederek takip ettim düştü, şuan 75 80 arası çıkıyo. Tokluğu genelde yediklerimiz çok etkiliyo, yediklerinize dikkat ederek takip edip doktora danismanizda fayda var çünkü baya yüksek çıkmış. çok geçmiş olsun 💖. Devlette pek onemsemiyolar bu durumu ilk gebeliğimde suyum hep fazlaydı hiç bir şey yapmadılar bundada aşırı sıkı takip ama şu da bir gerçek şeker hem bebeği hemde doğumu çok etkileyen bir etmen 🙆🏻♀️🪷