Duygu_ck Kucuk_melegim bence yumuşadığı için ve normal. Son trimesterde olabilen bişeymiş. Sürekli olarak bende de bu akıntı var. Kahverengi kırmızı olması da nişan demekmiş. Bu arada bende bebeğin kafası uzun süredir aşağıda ama 5-6 hafta büyük olduğundan aşağı inemiyor olabilir dedi doktor. Yani vücut doğuma hazırlıyormuş.
Kucuk_melegim Duygu_ck bizde de 33 de indi aşaya şimdi 36+3 olduk halen o şekilde sağlıkla gelsinler inşallah
Buseniizz Yeni_anne01 doktora ne zaman gideceksiniz bende de aynı durum vardı da doktoruma sordum değil dedi sizin ki ne diyecek acaba banada söyleyebilir misiniz sonucu
Yeni_anne01 Buseniizz tabikide 1 şubatta randevumuz nişan olacagını sanmiyorum ama ne sanci var ne de baska bisey internette nişan gelmesi yazip resimlere baktim onlarda kanli yada kahverengi pembe gibi renkler ama benimkisi sarı sumuk gibi bisey bayadir da geliyor
Buso-oz Bende de oluyor 2 gün öncede nişanım geldi kontrole gittim doğumum başlamış 3-4 cm açıklık varmış nst de sancım çıktı ama hâlâ ne gelen var ne giden bu arada 37+3 haftalığız bu durumu yaşayan oldu mu .?