canselnzm doktor bana 27 çıktığında bile önemli değil demişti bence 39 kötü değil tabi doktordan daha iyi bilemeyiz
Erken doğum riski olması için hunileşme de olması lazım mesela . Karından ve alttan ölçüm farklı çıkıyor
Bence 39 değil daha fazladır uzunluk