Yildizayz 34+4 haftalık gebeyim bugün kontrolüm vardı doktor bebek kanala girmiş dedi heran doğumun olur dedi ne yapacağımı şaşırdım erken doğum için iğne verdi yaptım birtane bugün 😏😏
SeKa26 Yildizayz burda okuduğum kadarıyla başkalarında kanala girdiği halde doğum olmadı diyen de çok ama
Yildizayz SeKa26 inanın bilmiyorum ilk gebeliğim olduğu içinde pek bı fikrim yok ama her an doğumun olur dedi geçen hafta da erken doğum riskin var demişti bana doktorum