maviruya güncelliyorum. Dün akıntım oldu biraz korktum mesaj attım, acil olduğunu söyledim ve defalarca aradım. 2 saat sonra döndü. Acile gitmemi söyledi, gittim 1 hafta izinli olduğu için başka bir doktora yönlendirdi. Bugün farkettim ki acil durumlar için uygun bir doktor değil. Emekteki Oya hanıma randevu aldım bugün ona gideceğim.