Kızlar kızlar kızlar yine ben yine ben.
Şimdi biz sanırım 13-14 hafta civarında doktorun isteği üzerine folik asidi biraktık dedi ki balık yiyorsan omega desteği almana gerek yok ama yiyemiyorsan İmom u anneler güvenle kullanıyor onu yada farklı bir markayı alabilirsin dedi. Ben 2 hafta öncesine kadar balık yiyebiliyordum ama şimdi kusmalar koku hassasiyeti geri gelince takviye alalım dedik imom ama içinde folik asit oranı çok çok çok yüksek yani FOLBİOLü kullanmamak gerektiğini biliyor forumda herkes doktorda önermiyor zaten hani onun kadar folikasit var içinde ama diğer takviye destekleri de güzel içinde sadece balık yağı yok benim gibi İmom un içindeki folik asit ayrıntısını fark eden anneler varsa bekliyorum.