Hamile_Teacher Kızlar rahim bölgemde ayağa kalktığımda bir ağrı oluyo bebek tutunurken böyle ağrı olur mu? Reglim 2 gün gecikti betam 21.1
Hzlhakko Hamile_Teacher evet benim iki bebeğimde de aynı ağrıyı cektim cekiyorum 7 haftalık olucak nerdeyse yeni azalmaya basladı cok yorma kendini yoğun ağrı hissedersen ılık duş al. Kanama olursa bir anormallik olabiliyor onun dısında korkma
esmerella37 Hamile_Teacher bebek yerlesmis beta hgc yuksldigine gore cnm yerlesme zamanı olsa betan dusuk cıkardı