Gurbet26 29+6 günlüğüm harekleri azaldı gibi geliyor bana ben dürtünce yada biseler atıştırınca hafif bi kıpırdama oluyor 2 gün oldu önceden daha hareketliydi normal mi böyle olan var mı acaba bu haftalarda
yagizegemom Gurbet26 bende 29+4 deyim geceleri hiç hissetmiyorum mesela 🥲 gündüz kıpır kıpır gece tık yok ama 2 gündür benim miniğinde hareketleri azaldı gibi geliyor
Ccayyonn Gurbet26 ben de 26 haftalığım aynı şekilde hareketleri azalmış ve hissetmiyordum biraz önce acile gittim doktor ultrasonla baktı kalp atışlarını dinletti minik bir nts yaptılar sesle rahatlayım diye çok şükür her şey yolunda 🙏🏻 sen de içini rahat tut eminim o da iyidir
yagizegemom Gurbet26 en son ayakları aşağıdaydı🥲 haftaya kontrolüm var bakalım ne durumda ama dönmüş gibi hissetmiyorum hiç
yagizegemom Gurbet26 kendisi toplanıyor ama sanki kasılmam da oluyor gibi hiç anlamıyorum doktor dinlenince geçmiyorsa gel demişti dinlenince geçiyor haftaya kontrolüm var bakalım ne diyecek
Gurbet26 Ccayyonn cok şükür hareketlendi😍dinlenmek istemiz heralde😊rabbim sağlıkla alalım kucağımıza inşAllah