Nazlimmm En son 22 Aralık’ta adet oldum 14 aylık bebeğim var ve hala emziriyorum ve hamile olduğumu öğrendim bebeğimi sütten hemen mi kesmem lazım yardımcı olursanız sevinirim
3kuzuAnnesiyim Nazlimmm ben 4 aylık olucam hala emzırıorum kesmeyıde dusunmuyorum. Doktorumuzda gerek yok dedı
Hzlhakko Nazlimmm bir sorunun yoksa emzirebilirsin benim cevremdekiler dayanabildiği yere kadar emziriyor
Kelebekk-0307 Nazlimmm herhangi bir riskiniz yoksa doktorunuz onay veriyorsa hic kesmesine gerek yok iki bebeğinizi de emzirebilirsiniz tandem diye geçiyor arastirabilirsiniz