stella15 Sabah nstye girdim ama sancım çıkmadı, regl sancısı gibi sancım oluyo yarım saatte bir, bu doğum sancısı mı acaba yalancı sancı mı? Nstde çıkmaması kafamı karıştırdı
Lavina stella15 bende tam 40 doğum yaptım regl sancısı gibiydi sancılarım nişanım gelmişti doğumum o şekilde başlamıştı 5 dk bir düzenli sancı geldiğinde gitmiştim 8 cm acıklık vardı 1 saate doğumum gercekleşti
Deletedmom_33 stella15 sık sık giriyorsa doğum sancısıdır. Yalancı sancı zamanını gecmissiniz bence zaten hafta olarak
stella15 Nis Nis çok hafif lekelenme vardı ama nişan mı bu bilmiyorum, sizde nstde sancı çıkmış mıydı acaba
Nis stella15 ben tam 40+0 da dogum yaptım ve nisanım gelmisti dedigin gibi regl agrısı oldu basta yok canm öncesnde sancı cıkmayabilir anlıkta gelişebilir hersey o gğn evde sancımı cektim gece 12 de doguma gittm artık 5 dakkada bire düsmüstü gittigmde 4-5 cm acklk vardı
stella15 Nis anladım umarım benimki de doğum sancısıdır, sırtıma da ağrı yayılmaya başladı ama emin olamıyorum işte nstde çıkmadığı için. Dün 1 cm açıklık vardı
Deletedmom_33 stella15 bende de hiç nst de sancı görünmüyordu ama doktor sezeyan sırasında baya sancilanmissin hiç mi hissetmedin demişti
Lavina Nis son ayımda çok hurma tüketim yürüyüş hiç yapmadım ama 5 kata oturuyorum günde bir kerede olsa o merdiveni inip çıktım son haftamda korunmasız ilişki bide 6 aydan sonra kanala girmesi için kendim yerleri bezle sildim bu kadar 😅😅😅
Lavina Butterflyank benim ikinci doğumumdu dediğim gibi bol bol hurma yedim 35 ten sonra merdiven çıkıp indim korunmasız ilişki ve eğilerek kendim yerleri sildim bide sancım gelince hiç oturmadım evin içinde tur atım iş yaptım sıcak suya girdim dk tutup gitiğimde 8 cm di direk doğuma alındım suyumu patlatıp doğumu başlatılar 1 saate biti çok şükür darısı 3 doğumumun başına inşallah 😊